REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.9° Constanța Luni, 29 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6714

Marcel Pavel, coșmar pe aeroport. S-a întors de la Geneva fără bagaje

Replica API 19 iulie 2021 | 00:00 697

Marcel Pavel a fost pândit de ghinioane la ultima sa ieșire peste graniță. Solistul a plecat împreună cu fiul său, Sasha, la Geneva, pentru a susține un concert. La întoarcerea acasă, pe aeroport, surpriză mare: nu și-au mai găsit bagajele!

Marcel Pavel

Marcel Pavel a început concertele după ridicarea restricțiilor din pandemie. Luni, 12 iulie, artistul a plecat însoțit de fiul său, Sasha, să susțină un concert la Geneva. La întoarcere însă, cântărețul a avut parte de peripeții. Prima dată s-a suspendat zborul spre România, din cauza unei greve spontane a angajaților companiei aeriene de la Geneva. “Eram la Geneva, am avut un eveniment frumos acolo. M-am plimbat două zile pe străzile din Geneva, dar la întoarcerea acasă am avut probleme. Am fost să cânt, Elveția e frumoasă, dar scumpă. Înainte să urcăm în avion ne anunță că e grevă spontană în Geneva. Plecăm spre Viena să schimbam avionul, dar și aici cursa a întârziat 40 de minute și am ajuns cu 40 de minute întârziere. Am ratat avionul, așa că ne-au dat cazare”, a povestit solistul, la Teo Show, scrie click.ro.

Marcel Pavel și fiul său, Sasha în Viena

foto: Facebook

Cântărețul a profitat de încurcătura creată și, împreună cu fiul său, Sasha, a vizitat centrul Vienei. “A doua zi, tot cu acel avion trebuia să plecăm spre casă. Ne-am distrat în centrul Vienei. Am luat avionul spre România, pe aeroport, însă bagaje... lipsă! Au zis că ni le dau peste două zile, pentru că bagajele noastre rămăseseră în Geneva”, a mai povestit Marcel Pavel.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.