Plafar, scoasă din categoria companiilor de interes naţional
Plafar, scoasă din categoria companiilor de interes naţional
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/plafar-scoasa-din-categoria-companiilor-de-interes-national-131305
DECIZIE
DECIZIE
Compania Plafar, care a ieşit anul trecut din insolvenţă şi a pierdut şi propriul brand "Plafar", vândut de autorităţi în 2007 pentru 1 milion euro, nu va mai fi considerată companie naţională, având în prezent doar un punct de lucru, şi nu se va mai ocupa decât de prelucrarea ceaiului şi a cafelei. Rămasă fără o reţea proprie de desfacere şi fără dreptul de comercializare a produselor proprii utilizând marca "Plafar", companiei îi va fi drastic restrâns obiectul principal de activitate şi va fi tratată ca o simplă societate care nu mai desfaşoară activităţi de interes public naţional Societatea Naţională Plafar a fost înfiinţată în 1999, conform mediafax.ro.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene