Zeci de reclamaţii împotriva operatorilor de telefonie mobilă
Zeci de reclamaţii împotriva operatorilor de telefonie mobilă
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNemulţumiri la Constanţa
Nemulţumiri la Constanţa
În ultimul timp, operatorii de telefonie mobilă anunţă din ce în ce mai multe oferte avantajoase pentru clienţi. Deoarece competiţia este acerbă, fiecare încearcă să vină cu abonamente mai scăzute la preţ. Spre exemplu, o companie a lansat oferte de 3, 4 euro, în care abonaţii primesc minute nelimitate. Dar, aceste minute neliminate par să fie de fapt limitate. Recent, un bărbat s-a plâns de faptul că, deşi are un abonament cu minute nelimitate, după ce a avut o conversaţie telefonică de aproape patru ore, nu a mai putut iniţia alte apeluri. Bineînţeles că acesta a sunat la operator, pentru a primi lămuriri şi i s-a spus că a vorbit prea mult la telefon. La Protecţia Consumatorului Constanţa s-au înregistrat de la începutul anului nu mai puţin de 24 de plângeri cu privire la calitatea serviciilor oferite de compania Digi. „De la începutul anului am primit mai multe reclamaţii cu privire la operatorii de servicii de telefonie mobilă, internet şi televiziune prin cablu. Avem 24 de sesizări la adresa Digi, 21 la Vodafone, 8 la Orange, 18 la Telekom şi la Canal S - 10. În general reclamaţiile sunt pentru portări de numere, adică nu s-au realizat în termenul de trei zile, mai sunt sesizări cu privire la facturi, că nu au primit facturile acasa. În plus mai există reclamaţii cu privire la căderea semnalului şi mai este câte una rară cu privire la instalarea serviciilor”, a declarat Lucian Lungoci, purtătorul de cuvânt al Protecţiei Consumatorului Constanţa.
Mihaela UNGUREANU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News