Constănţenii, SCANDALIZAŢI! Ce ŢEPE vă puteţi lua pe internet: “Este ESCROCHERIE şi bătaie de joc”
Constănţenii, SCANDALIZAŢI! Ce ŢEPE vă puteţi lua pe internet: “Este ESCROCHERIE şi bătaie de joc”
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPlângeri la OPC
Plângeri la OPC
Perioada sărbătorilor este una agitată pentru comercianţi, aici fiind incluse şi magazinele online. Chiar şi aşa, cei responsabili cu vânzarea produselor nu iau măsuri şi preferă să se complacă în situaţia dată, mergând pe ideea: ce o fi, o fi, banul să iasă. Numai că oamenii care au comandat şi s-au trezit că nu vor primi coletele până de Crăciun sau chiar Sfântul Ion au intrat în panică şi au început să le anuleze în masă. Iar cei care au plătit în avans au dus lupte crâncene pentru a-şi recupera banii. În plus, mulţi dintre ei au precizat că au depus sesizări la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa.
Încă de la începutul lunii decembrie anul curent, oamenii legii din Constanţa au atras atenţia cu privire la cumpărăturile online întrucât în acea perioadă infractorii “îşi freacă palmele”. Însă, când vine vorba despre firme cunoscute, oare cine stă să-şi pună problema? Mai exact, haosul s-a dezlănţuit în ceea ce priveşte buna organizare a celor de la elefant.ro. Şi chiar dacă nu intră în sfera penală, activitatea lor tot a scandalizat potenţialii cumpărători. Totul a început se pare încă de la Black Friday şi a continuat cu perioada sărbătorilor de iarnă, până după revelion. “Sunt o grămadă de persoane care se plâng cu privire la serviciile lor, mulţi au anulat comenzile. Eu am găsit un produs care avea doar o poză, nu specificaţii, dimensiuni, nimic. Am sunat, acolo mi s-a spus că nu au astfel de servicii telefonice, că nu mă pot ajuta, că la telefon ei se ocupă numai de comenzi. Am dat email. Mi s-a spus că voi primi un răspuns în 7 zile. Am trimis mesaj pe Facebook, nimic. Asta a fost pe 20 şi ceva decembrie. Am primit un mesaj pe 3 ianuarie: ne cerem scuze, produsul nu mai e pe stoc. Am intrat pe site şi, da, nu mai era pe stoc. Şi eu tot nu am aflat ce mă interesa pentru că între timp nu mai exista. Sunt foarte serioşi, n-am ce zice...”, ne-a relatat o constănţeancă. Şi oamenii care se declară nemulţumiţi sunt mulţi: “Din păcate, anul 2017 nu a adus nici o schimbare în defectuasa voastră organizare. Aţi ajuns penibili şi din ce în ce mai multă lume refuză să mai audă de elefant. Nu răspundeţi la telefon, promoţiile de fapt nu sunt pe stoc (lucru care nici măcar nu îl anunţaţi), trimiteţi coletele incomplete, fără a anunţa acest lucru. Mai rău încurcaţi omul. Adio elefant.ro . Nu mai eşti ce ai fost odată!!!!” sau “Da, mie mi-au livrat o comandă după două luni şi numeroase telefoane, emailuri, trei operatori au spus că suna după ce verifică si nu au sunat înapoi. Lipsă de seriozitate”, “Am făcut sesizare OPC. Numai aşa se poate rezolva. Sesizările la OPC se fac foarte simplu, online şi aşa merită dacă nu sunt capabili să livreze comenzile complete”, “Dacă veți comanda un ceas despre care se spune că are curea de piele, să vă așteptați să primiți unul cu o curea din țesătură din cel mai ordinar și țeapăn fir de plastic. Dacă veți dori să returnați produsul, luați legătura mai degrabă cu statuile din Insula Paștelui, s-ar putea să primiți un răspuns mai prompt decât de la elefant.ro. După opt zile lucrătoare, după zeci de tentative de a solicita returul on-line, după nouă e-mailuri, un mesaj pe messenger și o discuție la telefon cu un asistent, tot n-am reușit să returnez comanda. Dacă vreți dezamăgire, bătăi de cap și batjocură, apelați cu încredere la elefant.ro”, spun oamenii.
Cei care au plătit în avans au dus lupte acerbe pentru a-şi recupera banii
Situaţiile au fost şi mai neplăcute pentru cei care au plătit în avans şi asta pentru că au dus lupte grele pentru a-şi recupera banii. “Am o comandă de cărţi din 14 dec 2016, comandă plătită, şi nu am mai găsit-o la punctul de livrare, a fost returnată, am scris email-uri, mesaje, nu am primit nici un răspuns, nici cărţile, nici banii înapoi. Doamnelor şi domnilor de la elefant.ro, chiar nu se găseşte nimeni să ne lămureasc?”, este un mesaj din data de 5 ianuarie. “Elefant.ro eşti ceva de groază!!! Încer să vorbesc cu ţine de pe data de 5 decembrie că să returnez o comandă care are status greşit la voi în sistem şi uite că trece şi luna ianuarie şi nu eşti de găsit. O să rămân probabil cu comanda pentru că probabil o să îmi spui că am depăşit termenul... m-am săturat să sun şi să dau mailuri la care să nu primesc nici un răspuns. Urâtă experienţă...”. Şi exemplele sunt multe. Numai că, de ceva timp, angajaţii au revenit la “viaţă”, băgând la înaintare scuzele de rigoare şi aruncând pisica în cârca perioadei aglomerate.
Liliana CHIRU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News