Apeluri disperate ale persoanelor vulnerabile, la Primăria Constanța
Apeluri disperate ale persoanelor vulnerabile, la Primăria Constanța
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLa începutul lunii, Comitetul Local pentru Situații de Urgență Constanța a luat o serie de măsuri pentru combaterea infectării și răspândirii Covid-19, în municipiu. Măsurile au vizat, printre altele, și ajutorul pentru persoanele vulnerabile. În acest sens, a fost pusă la dispoziție o linie telefonică, valabilă non-stop, unde persoanele fără susținători pot cere ajutor.
Vizate sunt persoanele fără venit, persoanele cu vârsta de peste 65 de ani, ale căror venituri lunare nete sunt mai mici sau egale cu suma de 1.610 lei. Astfel de persoane ne-au trimis mesaje pe adresa redacției, în care se plângeau că nu pot contacta niciun reprezentant al Direcției Generale de Asistență Socială și se întrebau dacă numărul mai este valabil.
"Sunt sute de apeluri, zilnic"
Reprezentanții Primăriei Constanța ne-au precizat că telefonul este disponibil non-stop, dar că numărul apelurilor este foarte mare și că nu toți apelanții sunt persoane vulnerabile.
"Sunt sute de apeluri pe care le primim în fiecare zi. Nu toată lumea care ne sună are și nevoie de ajutor. Sunt multe apeluri venite din partea unor persoane care vor să afle doar câteva informații despre Covid-19 sau care ne cer ajutorul, deși nu se află în categoria persoanelor vulnerabile", ne-a declarat Adriana Deoancă, purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanța.
0737.552.270 este numărul de telefon al Direcției Generale de Asistență Socială Constanța, care poate fi apelat doar de persoanele vulnerabile. Numărul de telefon este valabil non-stop, astfel că poate fi apelat și în cursul nopții.
Sorin HULUBEI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News