REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.5° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
13.5° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

RAR a investit circa 15.000 de euro pentru un call - center

RAR a investit circa 15.000 de euro pentru un call - center

Replica API 29 martie 2013 | 00:00 329

Fenechiu: Atunci când este coadă este loc şi de şpagă!

Fenechiu: Atunci când este coadă este loc şi de şpagă!

Registrul Auto Român a investit suma de 14.800 de euro pentru a implementa un nou sistem de preluare a apelurilor pentru activităţi, toate solicitările urmând să fie gestionate de centrul din Bucureşti la un număr unic. "Când am ajuns ministru al Transporturilor, am avut o primă întâlnire cu conducerea RAR şi am cerut rezolvarea de urgenţă a unei probleme pe care am întâlnit-o ca posesor de autoturism. În multe localităţi din ţară se întâmplă ca atunci când ai nevoie de serviciile RAR să fii programat la perioade foarte lungi, câteodată de aproape o lună. Din acest motiv, am cerut găsirea unei soluţii care să rezolve această problemă", a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. Prin implementarea acestui sistem, timpul de aşteptare pentru a intra în legătură cu un operator va fi redus de la o oră şi jumătate, în unele cazuri, la maximum zece minute, iar în cazul în care un posesor de autoturism doreşte un serviciu de la RAR, acesta se va putea adresa unităţilor din judeţele învecinate, în cazul în care în zona în care se află este prea aglomerat. "Eu chiar cred că în România, de-a lungul timpului, au existat, nu la RAR, ci în multe locuri, cozi programate intenţionat pentru că atunci când este coadă este loc şi de şpagă", a afirmat ministrul Transporturilor. În ceea ce priveşte numărul de personal, şeful de la Transporturi a adăugat că vor fi angajaţi operatori, deja fiind redactat un memorandum ce va fi înaintat primului ministru. "Este vorba despre câteva zeci de oameni, dar care vor fi plătiţi din surse proprii", a subliniat el. Programul de funcţionare a call-center-ului este 8.00 - 18.00, iar numărul unic de telefon 021.9672.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108