REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
11.4° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Condiţii mizerabile la hotelurile Aida şi Cleopatra din Saturn: camerele arată ca după bombardament!

Condiţii mizerabile la hotelurile Aida şi Cleopatra din Saturn: camerele arată ca după bombardament!

Replica API 5 august 2015 | 00:11 405

Unităţi hoteliere amendate de ANPC

Unităţi hoteliere amendate de ANPC

Hotelierii, vizitaţi de inspectorii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor! După ce mai mulţi turişti s-au plâns de faptul că au ajuns pe litoral şi s-au trezit că nu au unde să se cazeze, deşi au făcut rezervări prin intermediul unor agenţii de turism, preşedintele ANPC, Marius Dunca, a luat la puricat hotelierii din sudul litoralului. Au fost luate şi primele măsuri: hotelurile Aida şi Cleopatra din Saturn au fost amendate cu 10.000 lei. De altfel, imaginile surprinse în hotelul Aida spun totul: condiţiile de cazare sunt efectiv mizerabile!

Dacă până acum, reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi-au concentrat atenţia, pe litoralul românesc, către agenţii economici, restaurante, terase şi administratorilor de plaje, ei bine, a venit şi rândul hotelierilor să primească vizita inspectorilor. Acţiunea a fost demarată după ce, în cursul zilei de luni, mai mulţi turişti au constatat că nu au unde să se cazeze, deşi făcuseră rezervare la agenţiile de turism. Astfel, inspectorii OPC au călcat, marţi, pragul hotelurilor Aida şi Cleopatra din Saturn, urmând ca în perioada imediat următoare şi alţi hotelieri să ajungă în atenţia reprezentanţilor ANPC. Cele două unităţi de cazare au fost amendate cu 10.000 lei fiecare pentru nerespectarea condiţiilor de cazare şi pentru nereguli constate în blocul alimentar. „Hotel Aida nu respecta condiţiile de cazare. Vorbim de clasificarea de 2 stele unde există nişte elemente minime obligatorii care să cuprindă ordinul 693 al Ministerului Turismului, cu privire la clasificare. Dânşii nu au îndeplineau toate elementele respective. Consumatorii nu erau informaţi cu privire la unele vouchere, la ora de începere a cazării. Până la ieşirea noastră din control s-a remediat abaterea“, a declarat, pentru „Replica”, Paul Anghel, director general în cadrul ANPC. Cât despre hotelul Cleopatra, reprezentanţii ANPC au precizat că au fost depistate aceleaşi nereguli ca şi la hotel Aida. „Au existat probleme, produse neetichetate, produse fără elemente de identificare, produse expirate cu abateri de informare“, a conchis Anghel.

Mirela Sorina PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108