CT BUS a CÂȘTIGAT dreptul de a relua LICITAȚIA privind serviciile de PAZĂ
CT BUS a CÂȘTIGAT dreptul de a relua LICITAȚIA privind serviciile de PAZĂ
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCT BUS a organizat o licitație deschisă în vederea atribuirii contractului având ca obiect „servicii pază și servicii conexe”, anunțul de participare nr. CN1019752/12.03.2020 fiind publicat în SEAP. La această licitație au participat firmele de pază Transguard și Total Private Guard. Firma Transguard a solicitat admiterea plângerii formulate, modificarea deciziei contestate în prezenta cauză, anularea rezultatului procedurii, anularea raportului procedurii, precum și obligarea autorității contractante la reluarea procedurii de atribuire.
Cum s-a desfășurat licitația
Cu ocazia derulării procedurii de atribuire comisia de achiziții desemnată a analizat, conform atribuțiilor aferente fiecărei etape din procedură, documentele depuse de către ofertați. În cadrul comisiei de achiziție au fost verificate și analizate propunerile tehnice prezentate de participanții la procedură, iar în urma discuțiilor purtate, a rezultat necesitatea solicitării de clarificări, clarificări adresate participanților, inclusiv reclamantei, prin adresa nr. 5310/28.04.2020, prin care să se detalieze în concret sistemul de avertizare în caz de pericol amplasat la îndemâna conducătorului auto în fiecare mijloc de transport în comun, care să asigure localizarea în timp real a vehiculului și intervenția rapidă în maxim cinci minute pe timp de zi/noapte, oriunde pe raza municipiului Constanța. În baza solicitărilor de clarificări participanții au formulat, fiecare, răspunsul care a fost analizat de către membrii comisiei.
Ca urmare a analizării soluțiilor tehnice comunicate, comisia a constatat că acestea nu pot fi integrate în toate autovehiculele din parcul auto CT Bus cu care se execută serviciul public de transport persoane. În caietul de sarcini, la descrierea serviciilor solicitate-punctul 7.1- se impune montarea unui sistem de avertizare în caz de pericol amplasat la îndemâna conducătorului auto în fiecare mijloc de transport în comun CT Bus, care să asigure localizarea în timp real a vehiculului și intervenția rapidă în maximum 5 minute pe timp de zi/noapte, oriunde pe raza Municipiului Constanța; acest sistem va deveni parte integrantă din Sistemul Tehnic de Securitate. Dar, pentru că autobuzele CT Bus sunt încă în garanție, fapt ce nu permite intervenții asupra sistemelor. Deși se deduce că sistemul trebuie să permită și localizarea în mers (localizarea trebuie făcută în timp real), nu rezultă din această prevedere că sistemul trebuie să fie total independent energetic. Dovadă în acest sens este că, la solicitarea de clarificări a autorității contractante, ambii ofertanți au propus soluții care vizau dependența dispozitivului din punct de vedere energetic de autovehicul. Din cauza acestor motive, plângerea Trans Guard a fost respinsă ca nefondată.
Ce spune directorul CT Bus
Contactat de reporterii Replica pentru a lămuri această situația, Bogdan Niță, directorul CT Bus, a declarat: ”Este vorba despre licitația pentru atribuirea contractului de servicii de pază și servicii conexe, licitație în cadrul căreia Trans Guard a depus o contestație la una dintre deciziile comisiei. S-a suspendat această licitație până la judecată, iar acum a venit această soluție definitivă. Acum o să se reia licitația, poate să participe oricine, ei au licitat legat de zona asta legată de buton de panică.".
Virgil STOIAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News