iPhone X arată că previziunile analiștilor de pe Wall Street nu trebuie urmate cu sfințenie
iPhone X arată că previziunile analiștilor de pe Wall Street nu trebuie urmate cu sfințenie
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestEra anul 2013. Apple se afla la 2 ani după ce Steve Jobs renunțase la cârma companiei, iar analiștii de pe Wall Street anunțau vremuri grele. Singura scăpare a celor de la Apple, conform analiștilor, era lansarea unui model mai accesibil.
Încă de la apariția primului iPhone, atât fanii, cât și analiștii discutau intens despre un iPhone mini, ceva mai accesibil. Ideea unui iPhone mai ieftin a venit în același an, când Apple anunța acel „unapologetically plastic” iPhone 5C. Era cu $100 mai ieftin decât noul iPhone 5S, iar Apple își făcea speranțe privind vânzările pe piețele în dezvoltare.
Din păcate, iPhone 5C nu a adus succesul pe care Apple l-a sperat. La raportările trimestriale, compania americană nu a menționat niciodată câte unități de plastic a vândut, preferând să le amestece cu vânzările totale.
De ce n-a mers iPhone 5C? Pentru că Apple este unul dintre puținele brand-uri pentru care noțiunea de „premium” contează mai mult decât accesibilitatea. De aceea, Apple a schimbat strategia, iar din 2014, a lansat un model de bază (iPhone 6) și unul mai scump cu $100 (iPhone 6 Plus).
Diferența de bani era justificabilă, având în vedere că sumele cerute erau de $649, respectiv $749. Dar un telefon de cel puțin $999? iPhone X a avut la rândul său parte de previziunile sumbre ale analștilor, mai ales că a apărut în magazine mai târziu cu o lună față de iPhone 8 și 8 Plus.
Termenele de livrare au ajuns și la 6 săptămâni, din cauza cererii foarte mari. Însă accelerarea producției a dus la reducerea acestora la numai o săptămână, iar în perioada Sărbătorilor, Apple a declarat că cererea pentru noul iPhone X se va menține.
Așadar, previziunile analiștilor de pe Wall Street nu trebuie urmate cu sfințenie, mai ales dacă este vorba despre un smartphone precum iPhone X.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News