REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.8° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
11.8° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Măsuri de prevenție prompte în magazinele Kaufland

Măsuri de prevenție prompte în magazinele Kaufland

Replica API 31 martie 2020 | 17:28 1518

În urma articolului DETALII despre femeia și copilul din Mangalia, cu Coronavirus! Se strigă la noi: MURIȚI în casă!, reprezentanții Kaufland au venit cu precizări:

”În magazinele și sediile Kaufland, încă de la începutul lunii martie 2020 am instituit măsuri de prevenție prompte, din proprie inițiativă, care au fost constant suplimentate, cu cea mai mare responsabilitate, conform evoluției situației și a recomandărilor autorităților.

Facem toate eforturile să protejăm siguranța colegilor noștri și a clienților și acest aspect e o prioritate pentru toate departamentele noastre în această perioadă, care lucrează la capacitate maximă.

Astfel:

Toți angajații cunosc regulile de igienă și prevenție și au avut loc mai multe instructaje, iar în magazine rulează permanent campanii de informare;

În magazine au fost instalate geamuri de protecție la casele de marcat;

Am amplasat stații cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi, încă din luna februarie;

Toate spațiile comune și obiectele de uz frecvent sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi;

Au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție;

Colegii au mănuși de unică folosință, dar și măști și viziere pentru protecție sporită; acestea le sunt puse la dispoziție de companie tuturor angajaților care vor să le folosească, chiar și în lipsa unei obligații formulate de specialiști, în contextul în care OMS recomandă purtarea măștilor doar dacă există simptome (http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/ ) – însă în acest caz angajații nu se vor prezenta la serviciu;

În magazine am amplasat benzi ce indică distanța de siguranță;

Pentru a evita supra-aglomerarea, am instituit regula ca accesul clienților în magazine să se facă în grupuri restrânse, acolo unde se impune;

Am creat o linie telefonică specială dedicată colegilor noștri, unde pot adresa întrebări și pot afla informații corecte și complete;

Tot o măsură de protecție a colegilor noștri este și responsabilizarea clienților și în acest sens demarăm o amplă campanie de informare, pe toate canalele de comunicare, în magazine, online, TV, în care încurajăm clienții să fie responsabili, să ajute și să respecte regulile de prevenție pentru un mediu de cumpărături sigur (de exemplu să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine, să păstreze distanța de siguranță de 1,5 metri, să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, să vină neînsoțiți la cumpărături);

Acestea sunt doar o parte dintre măsurile luate și vă asigurăm că și pe viitor vom continua să fim alături de colegii, clienții sau partenerii noștri, cu cea mai mare responsabilitate, pentru a depăși cu bine această perioadă”.

Puteți rămâne la curent cu modul în care ne implicăm aici: https://despre.kaufland.ro/presa/comunicate-presa.html

L.I.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Asa tovarasi criticati mult si apasat poate reusiti sa le-nchideti si p'astea sa vedem de unde mai faceti cumparaturi ca si multe magazine de cartier se aprovizioneaza de aici!
2
2
Da. Produsele lor nu sunt cancerigene
0
0
Dezinfectant, la intrare in magazin... Trist
2
1
Cosurile sunt jegoase pline de pamant
5
1

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108